Saradnja na 38. Beogradskom maratonu

Beogradski maraton, jedan od najvećih sportskih događaja u regionu, svake godine okuplja hiljade trkača i posetilaca iz svih krajeva sveta.
Ove godine na beogradskim ulicama bilo je preko 14.000 trkača, čime je oboren i rekord.
Pagode na maratonu služe kao funkcionalni prostor za različite aktivnosti koje upotpunjuju celokupan događaj. Evo nekoliko ključnih namena pagoda:
-
Registracija učesnika – Pagode mogu biti korišćene kao punktovi za prijavu trkača pre početka trke, čime olakšavaju organizaciju i tok prijava.
-
Podrška volonterima i medicinskom osoblju – Pagode služe kao punktovi za volontere, lekare i druge organizacione timove, omogućavajući im da pruže potrebnu pomoć učesnicima i posetiocima.
-
Mesta za odmor – Trkači i gledaoci mogu koristiti pagode kao prostore za opuštanje, kao i prostore gde mogu dobiti vodu, hranu ili druge usluge tokom i nakon trke.
-
Medijski centar – Pagode mogu služiti kao prostor za novinare i medijske timove koji prate događaj i izveštavaju o njemu.
-
Promocija i brendiranje – Pagode omogućavaju sponzorima i izlagačima da postave štandove, izlože proizvode i usluge, te povežu svoj brend sa događajem.
Pagode značajno unapređuju organizaciju događaja, pružajući prostor za lakšu i efikasniju interakciju između učesnika, posetilaca i organizatora, čime se stvara harmoničan i usklađen tok celokupnog događaja.