Kancelarijski poslovi često znaju biti naporni upravo zbog loše postavke nameštaja, ali i zbog kvaliteta istog. Da bi zaposleni ostvario tražene ciljeve i ostao produktivan tokom višečasovnog sedenja, radni prostor mora imati odgovarajuće uslove za rad.

Ukoliko želite da Vaš zaposleni pruži svoj maksimum, vodite računa o izboru nameštaja i dizajnu kancelarije.

 

Predstavljamo Vam nekoliko faktora koji značajno utiču na produktivnost zaposlenih.

 

·         Udobnost i fleksibilnost:

Udobnost i dizajn radnog prostora postali su je jedan od važnih kriterijuma pri odabiru kompanije za rad. Bitno je pomenuti da moderan dizajn vaših kancelarija mora obezbediti  udobnost i fleksibilnost nameštaja koji treba da omogući nesmetano izvršavanje radnih zadataka.

Kacelarijske stolice i stolovi, odnosno njihov kvalitet, udobnost i fleksibilnost značajno određuju produktivnost u radu.

Ukoliko zelite da kupite kvalitetne komade nameštaja i obezbedite vašim zaposlenima najbolje uslove za rad, imajte u vidu da Office2go zasigurno nudi kancelarijski nameštaj visokih performansi. Izdvajamo naš poznati model stolice - Ergonomska stolica sa mrežastim naslonom

 

·         Prirodno svetlo:

Dokazano je da prirodno svetlo pozitivno utiče na produktivnost ljudi. Prirodna svetlost povećava kreativnosti i želju za radom. Pokušajte da prilikom postavljanja kancelarijskog nameštaja, stolove postavite što blize izvoru prirodnog svetla.

Ipak, ukoliko imate zaposlenog kome ne odgovara ovakav položaj stola, prilikom kupovine odaberite metalni nameštaj. Office2go Vam nudi veliki izbor laganih I lako prenosivih stolova.

 

·         Funkcije nameštaja:

Visina i veličina nameštaja su česti razlozi koji remete rad i kreativnost. Radni stolovi su često previše niski ili previše visoki, a često se dešava da kancelarijske stolice nemaju točkiće ili mogućnost okretanja. Iako su ovo jednostavne stvari, mogu znatno da utiču na produktivnost zaposlenih.

 

 

·         Učinite skladište lako dostupnim

Organizovan i uredan sto umanjuje stres. Kada imate oko sebe dovoljno prostora za rad, ne razmišljate i ne vodite računa o stvarima, kako ih ne bi zagubili u gomili drugih papira. Obezbedite kvalitetne ormare sa mnoštvom polica, koji će biti skladišta za sve što je potrebno Vašem zaposlenom.

Ne zaboravite, dizaj je jednako važan kao i funkcionalnost. Umesto horizontalnih, birajte vertikalne ormare i police. Ovo će Vaše kancelarije učiniti vizuelno komfornijim. Mi Vam preporučujemo: Metalni arhivskiorman.

 

·         Zdravlje zaposlenih:

Često, glavni krivac za neispunjene zadatke i nedovoljno dobro uradjen posao jeste neudoban nameštaj. Vas zaposleni provodi sate na stolici koja mu stvara bolove u vratu i ledjima, i  tada odlučuje da što pre odradi zadatak samo kako bi završio i otišao.

Stoga, udobnost na radnom mestu je jedan od bitnih fatora, koji mogu ili unaprediti vaše poslovanje, ili smanjiti efikasnost radnika.  Opremite vaše kancelarije ergonomskim stolicama i sačuvajte zdravlje vaših zaposlenih, a svojoj kompaniji obezbedite siguran napredak i dobro odradjene poslove.

 

·         Personalizovan radni prostor:

Kada zaposleni imaju priliku da sami dekorišu svoj radni prostor, te izraze svoju kreativnost u uređenju kacelarije, sasvim je sigurno da će osetiti poriv da i poslu pristupaju kreativno.