Sudeći po istraživanjima – kancelarije i kancelarijski prostori dosta utiču na produktivnost zaposlenih, a kada pogledamo kako izgledaju kancelarije najuspešnijih kompanija videćemo da im je itekako važno samo uređenje i izgled poslovnog prostora.

Moderni kancelarijski prostori mnogo govore o samom brendu, a sve su dalje od izgleda tradicionalnih kancelarija sa jednostavnim nameštajem i prostorom za sastanke. Zato, kada počnete da se bavite uređenjem kancelarijskog prostora – bilo da ga opremate ispočetka ili želite da osvežite i promenite već postojeći izgled kancelarije, važno je da se vodite trendovima, ali i nekim osnovnim idejama o elementima koje svaki kancelarijski prostor treba da ima. U nastavku teksta daćemo Vam korisne i moderne ideje za uređenje kancelarijskog prostora.

Funkcionalan i udoban nameštaj – najkorisniji elementi

Kancelarijski nameštaj treba da bude funkcionalan, ali i udoban! Veća udobnost na radnom mestu, znači i prijatnije radne časove za zaposlene, odnosno čini ih zadovoljnijim, a samim tim i produktivnijim!

Sto i stolice apsolutno su neophodni elementi svake kancelarije, a savetujemo da, pogotovo kada se radi o stolicama, ne štedite i birate pažljivo! Neudobne stolice lošeg kvaliteta prvi su krivac za probleme sa kičmom koji su sve češći.

Zato posvetite pažnju ovom odabiru, i nemojte se voditi onim “strano = bolje”.

Kada se radi o radnim stolovima – opšti savet je da budu što širi i jači kako bi zaposleni imali što više mesta za rad na samom stolu i dovoljno prostora da mogu da budu uredni.

“3 u 1” šema obezbeđuje izbor zaposlenima

“3 u 1” šema za uređenje kancelarijskog prostora sve je češća kada se radi o njegovom uređenju. Moderni, radni prostor trebalo bi da bude dizajniran da obezbedi zaposlenima mogućnost izbora kada je reč o okruženju u kom žele da rade.

Ovakav način uređenja podrazumeva da u jednom radnom prostoru zapravo imate tri: tihi prostor za koncentrisani rad, prostor za kreativnu saradnju i prostor za odmor. Ohrabrivanje zaposlenih da proaktivno biraju kako će i gde obavljati svoje zadatke direktno utiče na to da oni budu produktivniji, ali i srećniji.

Naravno, ovakav način uređenja kancelarijskog prostora podrazumeva da se radi o većoj kancelariji koju možete ovako da uredite, kao i to da postoji stvarna potreba za ovakvim uređenjem – ako zaposleni rade odvojeno, a ne bave se timskim radom – nema potrebe za konstruisanjem i uređenjem kreativnog prostora za saradnju i “brejnstorming”. Ipak, mesto za ručak i frižider u kome će zaposleni odlagati hranu bi svakako trebalo obezbediti.

Ne zaboravite na bazične elemente

Kada krenu sa odabirom i osmišljavanjem kancelarijskog prostora , mnogi se najviše bave nameštajem, modernim idejama i organizacijom, a zaborave na osnovne elemente koji mnogo znače. To su upravo svež vazduh i prirodna svetlost koji dokazano potpomažu koncentraciju i pozitivno utiču na rad zaposlenih. Zato, ukoliko je moguće, radije birajte kancelarije sa što većim izvorima prirodne svetlosti, odnosno sa što više prozora, kao i sa prirodnom ventilacijom.

Takođe, preporučujemo da obezbedite zaposlenima i dobru i svežu vodu na dohvat ruke, te da se odlučite za aparat za vodu koji će biti u samim kancelarijama i na taj način podsećati zaposlene na važnost hidratacije.

Kancelarijski nameštaj Prodaja


info@office2go.rs